2019-09-11 X Manifestació Independentista en Moto

11/9/19
111

Malgrat la pluja, més de 600 motos van arribar a la Plaça Major de Vic per donar inici a la X Manifestació Independentista en Moto. 200 motos més ens esperaven al Bruc per fer camí plegats fins a la manifestació de Barcelona. Agraïm als Mossos d'Esquadra la seva tasca, perquè en una jornada tan complicada, també per la metereologia, no hi va haver cap incident.

Podeu veure l'àlbum de fotos aquí.

2019-07-21 Aplec del Pi de les 3 Branques

21/7/19

Un any més prop d'un centenar de Motards Independentistes vam anar de Manresa a Castellar del Riu per assistir a l'Aplec del Pi de les 3 Branques. Enguany hi teniem muntada una parada de marxandatge i vam col·laborar a desplegar una estelada gegant amb la gent d'Òmnium i ANC. Podeu veure el video aqui

Podeu consultar les fotografies de la sortida en aquest enllaç.

2019-07-06 i 07 IV Baixada dels Raiers

6/7/19

Per 4t any consecutiu els socis i sòcies de Motards Independentistes hem anat a passar el cap de setmana del 6 i 7 de juliol a la Pobla de Segur per assistir a la baixada dels Raiers. Aquest any a part de fer rutes per paratges preciosos vam visitar el Museu Hidroelèctric de Capdella.

Podeu consultar les fotografies de la sortida en aquest enllaç

2019-06-08

8/6/19

Els socis i sòcies de Motards Independentistes hem anat de cap de setmana a Zumaia, del 8 al 10 de Juny, en la tradicional sortida del Bascat. Hem gaudit de bona companyia, unes vistes espectaculars, bona teca i també una sortida en vaixell per la costa on ens han explicat detalls del parc geològic de la zona. Un cap de setmana genial. Moltes gràcies a tots/es.

Podeu consultar les fotografies de la sortida en aquest enllaç.

2019-05-19 Pujada a Montserrat

21/5/19
160

El diumenge 19 de maig, els socis i sòcies de Motards Independentistes vam fer la tradicional pujada a Montserrat i vam gaudir d'un dinar plegats.

Podeu veure les fotografies en aquest enllaç.

Salut, gas i República!

2019-05-12 Assemblea de Socis i Eleccions a Junta

15/5/19
191

El diumenge 12 de maig es va celebrar l'assemblea de socis i sòcies de Motards Independentistes, que van celebrar les eleccions a la nova Junta Directiva. Abans de dinar però, ens vam trobar inmersos en un atac d'ultres espanyols que retiraven estelades i llaços grocs de faroles i façanes privades amb armes blanques (ganivets, cúters, punxons,...). No és la primera vegada que Verges rep aquests visitants, però nosaltres els vam plantar cara juntament amb el poble.

Us deixem l'enllaç de fotografies vegeu l'àlbum aquí.

2019-04-06 i 07 Ruta i arrossada al Delta

6/4/19
106

Cap de setmana lúdic dels socis i sòcies de Motards Independentistes al Delta de l'Ebre.

2019-03-10 Castell de Cardona

10/3/19

El 10 de març els Motards hem organitzat una sortida per visitar el Castell de Cardona.

2019-02-24 Calçotada i 9è aniversari de Motards Independentistes

24/2/19
106

Diumenge 24 de febrer els socis i sòcies de MOTARDS INDEPENDENTISTES vam celebrar el 9è aniversari de l'Associació amb una calçotada. Vam fer una ruta des de Tona fins a Campins on es va dinar. Moltes gràcies a tots els que vareu poder venir.

Vegeu aquí l'àlbum de fotografies

2019-02-20 Vaga General - Aturem'ho tot!

20/2/19
157

Els Motards Independentistes ens vam unir a la vaga general del 20 de Febrer. Sense drets no hi ha llibertat.