Ruta per l'Alt Empordà i Visita al Museu i Monument del Memorial de l'Exili

Informació sortides
25/2/18
1.608
0

Informació de l'Activitat:

Diumenge 25 de Febrer de 2018.

Punt de trobada: Benzinera Galp Santa Llogaia d'Àlguema. Avinguda d'Àlguema 2 a Santa Llogaia d'Àlguema (Girona). Vegeu mapa.

Hora de trobada: A les 9:00h es fa la sortida.

Descripció de l'activitat:

Ruta fins a La Jonquera, visita al Museu de l'Exili (MUME) fins al Restaurant. Vegeu mapa.

**Ruta 2*: Ruta des.de La Jonquera, visitant el Monument a L’Exili fins al Restaurant Mas Pla a Borrassà. Vegeu mapa.

La ruta podrà ser modificada per raons climatològiques o d’interès. En acabar la tornada és lliure.

Menú al Restaurant Mas Pla:

C/ Sant Antoni, 13, 17770 Borrassà (Girona).

Primer plat:
Aperitiu per a tothom igual basat en: patates braves i pebrots de padró, olives, aletes de pollastre saltejades, croquetes de la casa, calamars a la romana i musclos a la marinera.

Segon plat a escollir:

  • Melós de porc amb bolets
  • Bacallà amb samfaina
  • Xurrasco a la brasa

Postres o pastis
Aigua i vi de la casa

El preu estimat orientatiu a falta de concretar el nombre de places es d’uns 27€ per persona, si aquesta quantitat canviés, es comunicaria al participants.

INSCRIPCIÓ I RESERVA D'AQUESTA ACTIVITAT:

Els interessats en assistir a l’activitat han de reservar abans del 19 de febrer de 2018. Per efectuar la reserva, cal enviar un e-mail a Secretaria secretaria@motardsindependentistes.cat, i és MOLT IMPORTANT que indiqueu al e-mail quantes persones sou, el segon plat escolliu al menú i fer un ingrés de 32 euros per persona al compte de Motards Independentistes. La referència de l'ingrés ha de ser MUS-EXILI_Nom i_Nº de persones.

Banc: Banc Sabadell
IBAN: ES09 0081 5143 0800 0109 1415

Per raons organitzatives no s'acceptaran inscripcions més enllà de la data indicada.

Salut, Gas i República!

Comentaris

info@motardsindependentistes.cat